نمونه های جراحی نامناسب توسط پزشک غیر متخصص

چه می‌شود اگر جراحی پلک توسط پزشک غیر متخصص انجام شود؟

 

بسیاری از مراجعان نمی‌دانند که چرا برای انجام عمل جراحی پلک باید به پزشک متخصص آکولوپلاستیک مراجعه کنند و فکر می‌کنند هر پزشکی توانایی انجام عمل بلفاروپلاستی را دارد. درواقع پزشکی که فوق تخصص آکولوپلاستیک می‌باشد، علاوه بر گذراندن ۷ سال دوره پزشکی عمومی، ۴ سال دوره تخصصی جراحی چشم و دو سال دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک چشم و پلک را پشت سر گذاشته است.

آکولوپلاستیک یعنی چه؟

آکولو به معنای چشم و پلاستیک به معنای جراحی زیبایی است. این رشته مربوط به چشم، دور چشم و بخش میانی صورت می‌باشد. عمل‌های جراحی این نواحی در حیطه تخصصی رشته آکولوپلاستیک است. فوق تخصص آکولوپلاستیک به طور ویژه برای انجام جراحی های پلک و نواحی اطراف چشم آموزش تخصصی دیده است.

 

عواقب جراحی نزد پزشکان غیر متخصص

بسیاری از افراد برای پرداخت هزینه کمتر به پزشکان غیر متخصص مراجعه می‌کنند غافل از اینکه سلامتی چشم و زیبایی خود را با این کار به خطر می‌اندازند. بسیاری از بیماران به بنده مراجعه می‌کنند یا پیام می‌دهند و از تجرب ناموفق خود می‌گویند. این عزیزان درخواست دارند تا نتیجه بی‌تجربگی و عمل جراحی نامناسب دیگر همکاران را بنده ترمیم کنم؛ غافل از اینکه متاسفانه بسیاری از این مشکلات ایجاد شده برگشت ناپذیر است و کار زیادی برای ترمیم آن نمی‌توان انجام داد.

در ادامه نمونه هایی از این عمل های نامناسب که توسط پزشکان غیر متخصص انجام شده است آمده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در پایان باز هم تاکید میکنم پیش از عمل جراحی پلک (بلفاروپلاستی) حتما با پزشک فوق تخصص آکولوپلاستیک که در زمینه جراحی پلک تخصص دارد، مشورت کنید.

پاینده و تندرست باشید.

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *